Mervezumra doktorum destekliyor yaptırıyor da sürekli ,ben ama çıkamıyorum işin içinden .farz edelim ki tüm şartlar uygun,doktorum bir sakınca görmedi.denemeli miyim,denememeliyim.bilmiyorum.sezeryanim cok rahat geçmişti.ama normal doğumda içimde kaldı .ama acaba vücudun farklı bir yerinde tekrar kesi ,dikiş..gerek var mı diyorum bazen..