[bilinmeyen] bende ilk başta çok istememe ragmen erken oldu gibi geliyordu ve ilk aylarım çok sıkıntılıydı hamilelikte evliliğim daha yeni olunca korkuyordum alışamadım daha bi sıkıntımız olursa diye ama şimdi alıştım iyiki de olmuş diyorum iki paşamıda birbirinden çok seviyorum bin şükür 😍☺