Merve98 [bilinmeyen] Bulantıları hiç saymıyorum bile hastanede yatırdı beni şükür onu atlattım şimdide nasıl doğurucam korkusu başladı anne olmak çok zormuş hep bi endişe korku 😊😊
Didemalkanendik [bilinmeyen] 5 yıllık evliyim 3 yasında oğlum var şimdi 16 haftalık hamileyim oğlum korunurken olmuştu bende senin gibiydim sevinç korku heyecan ne yaşadım bende bilmiyorum ama inan keşke daha önce olaaymıs diyorum
aesma [bilinmeyen] herkes nekadar çabuk cocuk yapmış 😅 benim 3 yıl olacak temmuzda. 15 haftalık hamileyim ❤ Bende hemen düşünmeyenlerdendim istediğim gibide oldu 😊
Rukiiii 10 aylık evliyim 8 aylık hamileyim 😊 çocuk isteyen herkes niye beklemesin ki bence mantıksız ve dünyaya bi can getirmek tarifi olmayan bir duygu doğsun diye beklemek artk 🙂 çok heyecan verici zaman daraldığı için