Tuba78 Ben ultrasona göre 10+3 üm daha önce 1 düşük 1 dış gebeliğim var.Doktora sordum tehlike ne zaman geçer diye doğum yapana kadar bi sorun heran olabilir diyor.sizce ne Zaman rahat bi nefes alabilirim (oksapar,aspirin,Progestan kullanıyorum)
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Tuba78 Hamilelik 9aylık zor bir süreç.Risk hep var.Düşük olayını 3ay sonra atlatıyorsun.Yapacağın tek şey olumlu düşünmek stresten uzak durmak.Güzel hayaller kur.Etrafı çok dinleme.İş yapma çok dinlen.Sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah🙏🏻