Pero Zeynepmom ben oldum kızlar sağlık ocagındaki ebeye sordum böyle birsey varmış oldugunda bi daha gerek yokmş dedim hyr öyle birsey yk olmak istyosan yapıyoruz dedi bende oldum aşımı 2.cisini beklyorum