Aslimutlu Kızlar 29+2 deyim sabahtan beri kasıklarım da çocuk hareket ediyo sanki bi yerden bi yere kayıyomus gibi ama vajinamın üstünde hissediyorum resmen doğum belirtisi mi bu erken doğum riskimde var korkuyorum yardımcı olun lütfen
Tugraninannesi Aslimutlu cumartesi günü bende yaşadım o durumu hastaneye gittik nst den baktılar ama sancı fln yok dediler büyük ihtimalle yalancı kasılmalar dediler istersen bi git doktoruna
Tugraninannesi Aslimutlu şu an 31+5 deyim bende 29uncu haftada girmiştim bu şikayetler ile halada oluyor dr idrar tahlili istedi ödem varmı fln diye bakmışlardı
Aslimutlu Tugraninannesi allah korusun bu haftalarda doğum olsa çocugun yasama ihtimali kaç acaba benim basından beri erken doğum riskim var hep yatıs verildi ve çok korkuyorum Artık
Tugraninannesi Aslimutlu ya korkutmak istemiyorum senide ama hemşireler bana daha erken doğum bu ayda yaparsan bebeğini küveze alırız demişti üzülmüştüm korkmuştum ne kadar anne karnında kalsa o kadar iyi doktoruna git durumu bildir tansiyondur büyük ihtimalle tuz u hayatından çıkar bide ben tuzsuz ayran içiyorum çok ile yarıyor
Aslimutlu Tugraninannesi of inş bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımız alırız cnm 🙁 çok sağol yardımın için