Esin_seymen Kızlar kızım için iki isim arasında kaldım yardımcı olur musunuz hangisi kulağa daha hoş geliyor? Sena mı ❤️ Beyza mı ❤️
Sesem beyza bana hep çok güzel anlayışlı kız ismi olarak gelir tanıdıklarım öyleydi belki ondan oyum Beyzadan yana 🥰