elvan_ylmz Merhabalar 🥰 ben 11+6 haftalık hamıleyım , bugun ikili tarama da ayrıntılı ultrasyona gırdım ve doktor %70 kız dedı , 4. Ayında tam görürsün dedı .. Değişme olasılığı var mı ?
demet35 elvan_ylmz değişiyor11. Haftada banada %50 kız dedi 1 hafta sonra %70 erkek dedi 18. Haftamda gittim %100 erkek dedi pipisini görmeseydim yine inanmayacaktım:))
Ftsctn_20 elvan_ylmz bana da ikili taramada kız gibi ama kesin değil 4. Ayda netleşir dedi ki sonuç değişmedi kızımız olacak inşallah fakat herkeste aynı olmayabiliyor kız degipte erkek cikanda oluyor 😊
htcirfnylmz İkili testte cinsiyet tahmini yapılabiliyor mu ilk defa duydum bende 6ocakta yaptıracağım
elvan_ylmz htcirfnylmz evet yapılıyo bende bılmıyodum gıttıgımde ogrendım , ayrıntılı olduğu ıcın görürlerse soyluyolar 😊
_zehra_ htcirfnylmz ben özellikle bakmasını istedim çünkü kendi doktorum net bişey diyememisti . Hatta unuttu kalkabilirsiniz dedi eee dedim cinsiyete bakmadık. Hemen bakalım dedi 😁
_zehra_ Banada ikili testte %70 kız dendi. Dün kendi doktorum da kız dedi 16+6 yim . Doğruluk payı yüksek yani
Gamzedngdn Bende 1 hafta sonra gitcem ikili teste ve ultrasona çok heyacnlıyım çok sağlıklı olsun kuzularımız inşallah kızlar 🥰