Dilsad Kizlar 33 haftalık hamileyim vajinama hameton sürdüm bir zararı olmaz demi kaşıntimi alsın diye ?
Zade Dilsad Hametan kaşıntı için değil canım eğer bir tahriş bişey varsa etkili de normalde hamilelikte kullanıyor zararı olmaz bence :) Ki bebeklerde de yeni doğan da pişik kremi olarak en çok tavsiye edilenlerden
Dilsad Zade bilemedim canım tedirgij oldum fitil verdi doktorum travazol verdi onlar daha çok kasndryor sanki hameton sanki daha da hafflrtiyor gibi tedirgin oldum hamile olunca saol cnm
Zade Dilsad Travazol mantar kremi canım düzenli kullanırsan kaşıntını alır .. Ama tahrişe bağlı bir kaşıntıyla hametanda alabilir kalıntısını iyileştirdiğini için . Sizde mantar mı var ?
Dilsad Zade çok eskiden vardı.. Bugünde genital bolgemi goremedogim için jilet vurudm daha da kötü oldu :(
Zade Dilsad İyice tahriş etmişsin anlaşılan . Hametan sür duştan çıktıktan sonra iyice kurula ama önce ıslak bırakma , sonra sakın kaşıma