ozlem_sngl merhaba kızlar gebelikte benim gibi bacak ağrısı çeken varmi 21+5 günlük olduk ilk gebelikte olmuştu ilaç kullanmıştım galiba yine öyle olacak magnezyum ilacı kullanan varmi
Nevinnn ozlem_sngl ben 4 aylıktan beri kullanıyorum canım 6 aylığım şuan tabi kullanmama rağmen hala oluyo bazı geceler sade sodada iyi geliyo tabi ben takviye niyetine onuda içmeye çalışıyorum günde bi tane