Meltemtuncoz Kızlar 17+1 olduk göbeğimin deliği kahvemsi bi renk almış normalmi göbek deliği rengi koyulasıyormu hamilelikte 🤔
Tazeanne0134 Meltemtuncoz normal canım benimde kasığımdan göğüs altıma kadar çizgi var ve gayet normal canım tüylenme olursa oda normal
Meloo Meltemtuncoz çok normal hatta gögüslerin de de olcak ilerleyen zamanlarda vücudunda değişimler olucak merak etme 💁
Demet-budak Meltemtuncoz ayni durum bende de var canim hemde bayagi bi koyu. 26. Haftam benimde simdi de kahverengi cizgi çıktı gobek deligimden asagi dogru. Normalmiş hormonlardan dolayi😊