Kızlar biz istanbuldayız kaynanam bursada. Bebeğim 4 aylık oldu. Kaynanam telefonda Eşime bebek alışverişini kendisinin yapacağını söyledi. Kızıyla alcakmış. Ama ben tek tek herseyini kendim seçmek istiyorum rengine kadar. Hem mayısta doğcak biliyorumki kafasına göre tulumlar falan alacak ama yaz bebeği neye göre ne alacakki? Bide eşim alma bişey gelince biz birlikte seçeriz diyşnce bozuldu. Kızıyla alacakmış..