Aç iken 98 olan şekerim ,50mg şeker yüklemesi yapınca 211 çıktı perinatolojiye gösterdim yüksek diyip tekrardan bakmam için yönlendirdi 50 mg şeklinde napmalıyım kafam allak bullak Önceki doktor dahiliyeye yönlendirdi perinatoloji tekrr yapalım 50 mg şeklinde dedi yardım lütfen sizlerden yaşayan var mı