goncatayfun kizlar 26 hfatligim bas donmesi bas agrisi ve aksamlari blanik goruyorum yasayan yada bilgi sahibi olan var mi
Minnosunannesi goncatayfun doktora danışmalısın endişelendirmek istemem ama gebelik zehirlenmesi belirtisi olabiliyor bu söylediklerin
Ikinciyibekliyorum goncatayfun canim tansiyon da olabilir. Tansiyonuna baktir ve doktoruna mutlaka danis.
Tugraninannesi goncatayfun hemen doktora gitmeni tavsiye ediyorum hiç bekleme hemde bende bu şikayetler ile geç gittim hemşireler çok kızdı bana tansiyonun çok yüksek neden bekledin bu zamana kadar gebelik zehirlenmesi yaşayabilirdin demişlerdi