Hulyaabaka Edaahs bende 34+ 1 im bugün adet sancısı gibi ağrı giriyor doğum belirtisi değildir inşallah
mai Edaahs 38de benimde oldu adet agrilari gibi ama gecti geri tedirgin olma yalanciysa geciyo, gercekse haftan iyi insallah kolay dogum olur. Saglikla alirsin kucagina
mai Edaahs sicak tut kendini canim uzan o zaman belki gecer. Yalanci oldugunu anlarsin hem gecer ya da hafiflerse.
Esraygtf Edaahs doğum sancısı olsa girip cıkar canım atıyorum 10 dakikada 1 sürekli olmaz doğum sancısı 5 dakikada 1 e düşünce gelin der doktorlar
tugbadm Edaahs korkma canım doğum sancısı değildir benim de dün öyle oldu anlatamam sana ağrıyı zor uyudum ama bugün hafif var gerçek sancı sürekli ağrımıyormuş gelip sancı geri gidiyormuş
Derderya Edaahs ayy ne guzel hayirlisiyla doğur ins canm bnimde iki gündür adet agrim oluyo ama 1 saat falan suruyo sonra geciyo seninde öncesinde oyle oluyor muydu
Ada_cn Edaahs bende 39+2yim bekliyorum bakalım Allah yardımcınız olsun kolaylıkla sağsalim kavuşun inşallah bebeğinize 🤲🏻