Merhaba kızlar bugün tam 30.haftalk olduk.Kiyafetlerimizi yıkamaya baslicam ama hangi bebek deterjani iyidir sıvı düşünmüyorum roxy iyi diyorlar ama kiyafetleri renklerine gore mi ayirmaliyim yoksa beyazları renklileri ayri mi yikamaliyim hangi programda ve kac derecede yardimci olur musunuz