Hahhsueoe Kizlar gebelikte cigkofte yemenin bi sakincasi varmi ben cok seviyorum haftada 1 yiyorum genellikle🤔
Betttt Hahhsueoe 12 hafta yemedim sonra bende haftada bir değilde sürekli yedim canım bi sorun yaşamadım
Alparslnbuss Hahhsueoe bi sorun olmaz ben sadece mide yanmasindan yiyemiyordum bulantidan. Eğer mide yanmasindan bulantidan çok şikayetin yoksa yiyebilirsin
Ozgeurkn Hahhsueoe ben hamileliğin başından beri yiyorum etli yasak ama etsiz sakıncası yol deniliyor kararınca canım
Yldzzyldzz Hahhsueoe ben de haftada bir olmasa da aklıma geldkçe canım istedikçe yiyorum tabii ki dışarda ne şartlarda yapıldığını bilmedğimz için çok sağlıklı değil ama ben böyle şeylere çok dikkat etmedğimden yiyorm 🙈
Asafberan01 Hahhsueoe yok canm ben urfaliyim bizim evde sık yapılan bir yemektir sağolsun dün kayinvaliden ben seviyorum diye yaptı ama ben yiyemedim çünkü dün çok kötüydum kusuyordum ne yesem içsem
Sibel2344 Hahhsueoe içinde kiyma olanını yemiyorsaniz sorun yok😊 malum pişmemiş olan ürünleri tuketmemek gerekiyor
hllaltas25 Hahhsueoe ben 34. Haftadayım sürekli yedim porsiyon aldıysam marullarını yıkadım ama bence etsiz olduğu sürece sıkıntı olmaz😊
Nursahozer Hahhsueoe normalde çok severim ve her hafta yerdim hamile olmadan önce hamile kaldığımdan beri yemiyorum ilk doktor kontrolümde yasaklamıştı doktor 🙁