Seyma0 Hanımlar 2 tane doktora gidenler var mı ve doktorlarınıza başka bir doktora da gittiğinizi söylüyor musunuz? Gidenler her iki doktorda da 2li tarama ayrıntılı ultrason yaptırdınız mı? Cevap verirseniz sevinirim😊
Heather Seyma0 ani şeyler olduğu zaman elimin altında bulunsun diye bir doktor var gittiğim yakında. Asıl takibi yapan dr araçla 45 dk mesafede. Tahlil sorduğunda yaptık sorun yok diyorum yakında bulunan doktora. Geçen çok çarpıntım oldu çıktım işten gittim hemen 2li tarama yaptık mı dedi. Evet sorun çıkmadı dedim istemedi. Ama kansızlıktan şüphelendi istedi test onu yaptırdım. Başka dr a gidiyorum demedim hiç ikisinede😊
Acrbaby Seyma0 evet canım iki doktora gidiyorum tek doktora bağlı kalmak istemiyorum , testleri bi tane yaptırp diğerinede aynı sonucu gösteriyorum , bi özele bi devlete gidiyorum 10-15 günde bir 😊
Fkg Seyma0 3 dr gidiyordum. Devlette perinatalog Ozelde perinatolog Ozelde tup bebek doktorum Hepsi birbirini biliyor 🙂 Devleti biraktim diger ikisine devam ediyom he bide saglik ocaginada gidiyom🙂
Seyma0 Heather bende 2 doktora gidiyorum bir özel e birde üni ye. Ilkim düşük olunca gitmek istedim. Henüz 10+5im. Nasıl davrandığınızı merak ettim çünkü bende söylemedim ama ikisinde de yaptirsam yada aynı sonucu göstersem bi sorun olmaz herhalde
Heather Seyma0 sonucu görmek istemedi kan tahlillerimi sordu sağlık ocağınınkileri verdim tekrar bakmak istedi bir daha yaptırdım b12 ve demiri. Diğer hastaneninkini göstermedim hiç
deletedmom04 Ben ızmirde asıl doktoruma yaptırıyorum herşeyi turgutlu 45dk çünkü. Turgutluda da kanamaz yada evham yaptığımda gidiyordum bebeğime ultrasonda bakıp geliyordum şimdi pek yapmıyorum evham. Allahima emanet yavrum
GamzeTetik Ben hem devlet hastanesinde bir doktora gidiyorum ,hem de özel muayenehanesi olan bir doktora gidiyorum.ilk gebeliğim düşük olduğu için 2doktora gitme ihtiyacı hissettim ,ikisi de biliyor.yapılanlardan ikisini de haberdar ediyorum .
Arya92 Ben hem özelde hem devlette gidiyorum.ozeldeko doktoruma testlerimi devlette yaptiricam diyorum birşey demiyor .yaptırıp götürüyorum ona.ama ikili test detaylı onları birinde yaptırabilirsiniz mesela şimdi şeker testi yaptırdım devletteki 50lik istedi ozeldeki 75lik 😂devletteki ne 75lik yapsak olur mu dedim olur dedi ve 75lik yaptı.biraz denk geldiginiz doktorla da alakalı.ikiside şuana kadar bu konuda anlayışlı.anlayisli olmasalar değiştirdim herhalde doktor mu yok napim.