imrangulll Htc2020 Ne kadar ince ve pozitifsiniz 🥰 İnsan sadece şunu duymak istiyor gercekten olmasa bile yanındaki insanın pozitifliği yetiyor 💕 İnşallah teşekkür ederim
Cerenim imrangulll benim adetim 1 hafta vardı kan testimde 0-34 yazıyordu 1 hafta sonra gel dedi şuan kesen oluşuyor demişti 1 hafta sonra 70 lerdeydi regli olmadan önce belli oluyor yani inşallah tutmuştur seninde🙏🙏
Busra006 imrangulll bencede canım reglin gecikmeden hiç bir zaman bu strese girme takıntı haline gelir, çevremde çok gördüm bunu ve inan daha çok üzülüyorlar 🙁 İnşallah hayırlısıyla en güzel zamanda hayırlı haberler alırsın 🤲🏻
imrangulll Busra006 Kesinlikle zaten bu ay olmazsa diğer ay geçmeden yapmak istemiyorum insanın bu sefer hergün psikolejisi bozuluyor 🥺 Amin inşallah çok teşekkürler 😍