Dün doktora gittim. 34+5 haftalıktım. Doktor pek iç açıcı konuşmadı. Bebeğin kilosu 2050 g. Plasenta bebeği beslemiyor dedi. Bu düşük kiloda normal doğum yapamazsın dedi. Karın çevresi 31-32 ile uyumlu çıktı. Pazartesi günü ciğer geliştirici iğne olacağım. Benim gibi olup düşük kiloda normal doğum yapan anneler var mı?