Busrhazal20 Bayanlar doğuma az kaldı ve ben kan hapı kullanmadım hic simdi ise kanım cok dusuk cikti acilen kan yapici seyler yemem lazim ne onerirsiniz kan hapı dokundugu icin birakmak zorunda kaldım.
Hatice_mustafa Busrhazal20 Keçi boynuzu pekmezi, pekmez , kuru üzüm,günde 3tane hurma. Geçmiş olsun . Sağlıkla gelsin .
ozgens Busrhazal20 ilaç kullanabilirsiniz hala. Dokundugunu söylersenız başka ilaç verırler. Doğuma az kalmışken etle sütle hemen artmaz
Busrhazal20 ozgens doktorum doguma az kalmis ferrium yazmislardi baska kan hapi yokmus bitkisel al dedi ama mide yanmasida cok oldugu icin sanmiyorum kullanabilcegimi🙄