-gyns- Amin inşallah💕
İnsan kendi nefsini kontrol edebilmeli,hamilelik=canımızın her çektiğini yemek zorunda olduğumuz bir durum değil ki.Maalesef toplumumuzda böyle bir algı var.
Ama tabi ki de düşünceli olmak lazım,biz sokakta yemek yemeye çekinen,birinin canı çeker diye pişirdiğimizi komşumuza veren bir gelenekten geliyoruz en azından ben böyle gördüm.Her yediğimizi içtiğimizi insanların gözüne gözünede sokmanın bi manası yok,göz hakkına girer.E bu platformada da ekstra hassas davransak iyi olur tabi,ama bir yemek meyve ismi duyduk diye tepinmek,delirmekte pek hoş durmuyor.Nacizene fikrim🙂