Atmacau Bütün gökyüzü pembe olsun istiyorum. Evimizin prensesi geliyormuş. Doktor kız gibi görünüyor dedi. Çok mutlu olduuuum. Peki sizin durumunuz ne cinsiyet öğrendiniz mi 😍__
Merryy Atmacau hayırlı olsun canım bizde çarşamba günü ikili test için gittik doktorum kız mı acaba dedi sonra göstermiyor haftaya gelin cinsiyet için dedi bende çok merak ediyorum şuanda ☺️
harmonyinblue Atmacau Bize de öyle dedi ama değişme ihtimali olabiliyormuş..16.haftayı bekliyoruz :-)
GizPek Atmacau bugün kontrolümüz vardı bize de aynısını söyledi 😍 yanlış görmüş olabilir mi acaba bilemiyorum ki
Prensannesii38 Haftaya gırdım yarın doktora gıdıcem ınsallah ogrenebılırım bu haftalarda yapılması gereken onemlı bırsey varmı aceba
Atmacau harmonyinblue sanmıyorum ya değişcegini doktorlar genelde enseden falan anlayabiliyomus umutlandırmak için de söylemezler bence emin olmasalar
Atmacau simsekkiz8 şansa artık cinsiyeti ne olursa olsun içimdeki sevgi değişmicek sadece ismi ve renklerde değişiklik olur 🤗🤗
Bihem Atmacau Gözünüz aydın sağlıkla gelsin inşaAllah 🌸 Bizde 13.haftada kız müjdesi aldık, şuan 20. Haftada erkek dendi 😅 detaylıyı bekliyoruz kafalarımız karışık 🙄
Burcugo 12+5 deyim bugün ikili test için gitmiştim doktorumuz %90 erkek dedi 😍 Sağlıkla gelsin tüm bebişler