Kızlar 39+2 yim ve bebeğimin suyu azaldığı için doktor salı gününe sezaryen günü verdi ☹️ Normal doğum için herşeyim tamdı ama nasip işte salıya kadar normal doğurdun doğurdun dedi doktorum ama ben sezaryenden çok korkuyorum sezaryen yapanlar nasıl oluyo bana biraz anlatsanız ☹️