Kızlar bugün kontrolüm verdi nst de bir tane çok büyük sancım çıktı.. zaten belimden sancılar vuruyor.normal Doğum istiyorum bebeğin bası assagıda ama yüzünü çevirmesi gerekiyormuş normal olması için.. çevirmemiş bu durumu yaşayan oldu mu ne yaptınız doktor yürüyüş yap dedi başka önerisi olan var mı