Zeze03 Kızlar merhaba az önce farkettim aynadan göğsümde ıslaklık olmuş oturuyordum odaya gittim t shrtün üstünde ıslaklık gördüm 26 haftaya giricem sizce normal mi?
Zuzu Zeze03 tabiki normal canım süt bezlerin çalışmaya başlamış.Sakın sıkma ve çatlarsa uçları göğüs ucu kremi kullanmaya başla ☺
Zuzu Zeze03 ebebekte satılıyor canım.Çevrende yoksa internetten de alabilirsin.Lansolin diye geçiyor lila rengi kutusuda 😌 Erken değil merak etme,aynı zamanlarda çoğu gebe yaşıyor bunu ara ara.Ben de yaşadım