Arkadaşlar dün 13.6 haftalık kontrolüm vardı şükür ki kalp odacıkları oluşmuş ellerini gördük sonra doktorum bir anda renkliye geçti sonra resim çekti verdi.keşke koyabilsem çocuğun burnu o kadar büyük çıkmış ki sanki bende ultrasonda gördüm . Sakın yanlış anlayın ben 4 lü test filanda yaptırmıcam ne olursa olsun kabulümdür evladım ama merakta ediyorum acaba bir anlık kaynamı yoksa bu hastalık belirtisimi doktorada soramadım utanıorum artık rahatsı olduğum için dışlanmaktan korkuyorum baktım baktım ama algılayamadım da yani bilmiyorum az akıl verirseniz sevinirim.