Kızlar cumartesi günü kürtaj oldum bebeğimin kalbi durduğu için nolur sorularıma akıl verin
-ne zaman adet olurum
-yaşım ileri olduğu içni beklemek istemiyorum kendim mi deneyeyim yoksa yumurta takibi olıyormuş öyle mi yapayım
-sağlıklı ve hayırlı bi evlat İçin hangi duaları okuyayım
hepinizden Allah razı olsun dualarınıza talibim Allah hepimizin kucaklarını sağlıklı ve hayırlı evlatlarla doldursun