Her ne kadar bilinmese de Şevval ayını araplar develerin çiftleşme ayı olarak kabul ederler. O ayda bu gerçekleşir. Bizdeki mart ayı kavramı gibidir. Zaten yılın 10. ayı manasından başka manası da yoktur. Yine de koyup koymamak size kalmış ben bilmiyorsanız bilmek hakkınız diye düşünerek yazdım 😊