Rabiia41 Kızlar kilo takibi için kaçıncı haftanızda gittiniz gebe takibine? Böylr bişey varmış valla yeni duydum doktorda hiç söylemedi soylemıyolar sanırım 🙄
Zeyk Rabiia41 biri özel de biri devlette 2 ayrı doktor takibindeyim. Her kontrolde tartiliyorum. Kilo takibi diye birşeyden hiç bahsetmediler neymis ki o 🤔
Minnosannis01 Rabiia41 benimkide tartmıyor. Tartacağım adamı biliyorum ben sen ye neyini tartıcam dedi
busrasahinn Rabiia41 sağlık ocağına kayıt yaptirdiysan gebelik kaydı orda yapiyolar gittiğim hastanede devlet hastanesi 2018 ve 2017nin sonlarında yoktu bu sene yine hamileyim bu sene var gebe okulu açmışlar hastaneye
zcolak Her muayenede benimde kilom ölçülüyor ve kaydediyorlar. Ekstra bir takip olduğunu da hiç duymadım.
Rabiia41 zcolak yanii bu dediğinizdir belkide ama ben hiç tartılmadım böyle bişede dok torum söylemedi 🙄
zcolak Rabiia41 siz kendiniz takibinizi yapın madem. Çok çok kilo almasakta ne kadar aldığımızı bilmekte fayda var.
Zeyk Rabiia41 ekstra bir kilo takibi yapılmıyor canım o zaman senin doktorun atlamış olabilir sen hatırlat tartil