Zeynepbanu34 adetinize kaç gün kaldığı değilde iğnenin kaçıncı gününde yaptınız bu testi önemli olan o bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım iğnenin 11. Günü rahatsızlandığım için gittiğimde hastanede test yapıldı benimde 3.93 çıktı gebelik var kadın Doğuma gidin dedi ama ben kendi doktorumu aradım ertesi gün değer çok düşük var diyemem Yok da diyemem test gününü bekle dedi test günüme 5 gün vardı bekledim tekrarladım testi çok şükür Benim değerim yükseldi çok çok zor oluyo ama sizinde beklemeniz gerek😊hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻