kizlar gecen hafta acile gittik agridan duramadm.saframda baya tas varmis.doktor ameliyat olman gerekiyor dedi.dogumda ayni anda safradan da yapilir mi biliyormusunuz.tekrar anastezi almak istemiyorum cocuk olduktan sonra.yakininizda yada kendinizde bu durumu yasayan oldumu.hem dogum hem safra ameliyati olan ? bilen varsa lutfen yazsin