İnşallah sağlıcakla nasip olur hepimize😊doktor konusunda da öyle kararsız kaldım ki. Nisa ya gidiyordum (istanbul bahçelievler)doktorun ayrılmış medipol mega ya gittim çok ilgili bir dpktor denk geldi ama eve uzak olduğu için oraya da karar kılamadım nisa ya baika doktora döndüm. 36 haftamız bitiyor bugün itibariyle