elobariselo Merhaba kızlar, biz bebek düşünüyoruz. Doğurganlık seviyemin yüksek olduğu günümde korunmadık, adetim de 10 gün sonra. Tuttu mu tutmadı mı bilmiyorum. Sizce hafif yollu diyet yapsam bi zararı olur mu?
brcaky elobariselo hayır olmaz ben 5 haftalık gebeyim diyetisyenede gidiyorum 12.haftaya kadar anne bebek beslenme bağı yok 6-7 kg vercez derdimiz sana değil bebeğe kilo aldırmak dedi, hatta zaten gebelik varsa bebek odaklı beslenmeniz daha iyi olacaktır bence
elobariselo İnşallah gebelik olsun isterim ama 10 gün sonra belli olacak inşallah :) o zaman ben başlayayım diyete, çünkü şu anda bile karnım ödemden 2 aylık gibi 🙁 brcaky
brcaky elobariselo başla başla bende tombik anneyim, biz daha az kilo alıyomuşuz genelleme öyle çıktı dün açtığım başlıkta. Şok diyet şeklinde yapma ama bebeğe iyi gelcek, seninde değerlerni düşürmeyecek şeyler tüket❤️😊