Merhaba güzel anneler. Bende kanım AB RH negatif. Şimdi 36+1 günlük hamileyim. 28. Haftamda kan alıp indrekt coombsa baktılar negatifdi. Rhogam diye bir iğne yaptılar. 35+6 de yeniden verdim bu sefer pozitif oldu. Doktorum mutlaka yarın sezeryan olsun dedi. Sonra iğneden sonra da 8-12hafta pozitif ola bilir dedi. Tekrar dün 36. Haftanın tamamında verdim <1:2 Pozitif geldi cevap. Doktorum 37haftanın tamamını bekleyelim öyle yapalım ameliyatı dedi. Bu durumla hiç karşılaşan oldu mu? Ne yaptınız? Bilgilerinize çok ihtiyacım var.