Kızlar merhaba bugün 39 hafta oldum ama daha ağrı sancı tık yok Okadar da hareket etmeye çalışıyorum ama yine de sancılar başlamıyor ben de istiyorum ki normal Doğum olsun seZeryan dan korkuyorum 🙈o yüzden çok sabırsızlanıyorum ne zman bu sancılar gelecek diye benim gbi bekleyen anne adayları sizler beklerken neler yapıyorsunuz??