18 haftada az değil ya bence yatmayın. Zaten ilerleyen haftalarda istesenizde yatamayacaksiniz. Kasılma oluyor mesela ben tam yuzustu yatmam ama neredeyse gobek deliğime denk gelecek sekilde yan yatmaya bayilirim . 24. Haftadayiz o sekil yattigimda bebegim galiba cok rahatsiz oluyo cunku orayi tekmeliyor devamli hiç durmuyor. Sıkıştiriyorum belkide onu. Zaten ağru ve acı da yapiyor bende yastikla destekliyorum. Karın buyudukce zaten yatamayacaksiniz 😂