Beyzalpay Stres filan yapıyorsan o da etkiliyor olabilir hamile kalmanı. Ben kendimi bildim bileli pkoluyum. 15-22 yaş arası sürekli doktora gittim çünkü hiç adetim düzenli olmadı nerde yakalanacağım belli olmuyordu. Doktorlarda çare olamadı😂 Hatta bebeğin zor olur filan muhabbetiyle büyüdüm diyebilirim. En son ki doktor sen evlen sorun yaşarsan uğraş bununla dedi. Bende bıraktım doktora gitmeyi tabi hala adetim düzensizdi. 4.5 ay önce evlendim zaten düzensiz Bebek olmaz dedim korunmadım ve hamile kalmışım 4.5 aylık hamileyim. Yani hiç aklına getirmeyince tutuyor heralde. Pko olup gayette kendi kendine hamile kalınıyormuş hemde ilk denemede, bunu yaşayarak anladım☺ tedaviye ihtiyacın varsa tabikide tedavini ol ama sakın karamsarlığa kapılma heran hamile kalabilirsin☺