Doğum zamanım geldi 40 . Haftayı bitirmek üzereyiz ve bu gün doktorum yine sancın yok dedi sancım olmuyor bir türlü doktorum Pazartesi tekrar çağırdı kontrole ve eyer bebek gelmezse Çarşamba yatışımı verdi suni sancı falan vericez dedi ne yapmam gerekiyor o güne kadar sancımın olması icin bebeğime kavuşmak icin 😏