Kızlar ili gün önce kürtaj oldum , doktorum eşime bu haptan iki tane vermiş alttan alsın demiş , eşim rahmini temizlemek için dedi fakat internetten baktım bu düşük hapı? Ayrıca madem kürtajı yaptı neden birdaha bu hapı kullandırtıyor doktorum? Anlamadım bilgisi olan yorum yapabilir mi cidden kafam çok karıştı? Ne yapmaya çalışıyorlar bişey anlamadım bunlardan ya