begumseker Nur55 doktorum yaptır demişti. Aşıyı bulabilseydim yaptırıcaktım.. ama ekim kasım aylarında yapılıyordu geç kalmadınız mı🤔
Senatorun canim ben yaptirmayi dusundum ama doktorum zaten eylul ayinda yaptirilmasi dogruydu biraz gec kaldin gibi konustu o yuzden yaptirmadim
Nur55 Senatorun ben çok sık grip oluyorum canım şuan da gribim doğumuma da iki haftadan az kaldı doğum sırasında grip olmaktan çok korkuyorum o yüzden hamilelik sıkıntı yaratmıyorsa yaptırmak istiyorum
begumseker Nur55 zaten grip olup da o aşıyı yaptırmanın hiç bi faydası yokk. Hasta olmadan önce yaptırmalıydınızz. Eczanelerde oluyordu. Aile hekimliğine yazdırdınız mı gebelerinkini ücretsiz karşılıyormuş devlet..