Dun kanamam olmustu. Doktora gittim karindan ultrasonla kese gorunmedi. Vajinal ulturasonla gorundu. Fakat bebek olup olmadigi belli degil. Betam dunden bugune 27 binden 28 bine yukselmis. Doktor bu cok az ilerleme dedi. Ne yapcagimi bilmiyorum. 1 hafta sonra randevum var. Ozamana kadar yatcakmisim surekli. Bebegim duruyo mu acaba gelismiyo mu ne oluyo korkuyorum 😔