Dilan08 Merhaba 35 haftalık hamileyim gogsumden zaman zaman süt gibi sıvı geliyordu ya şeffaftı ya da beyaz ama bugün sap sarı turuncu gibi şu geldiğini fark ettim bu kötü bisey mı dikkat eden var mı lütfen 🙏
Zade Dilan08 İlk süt dediğimiz şey canım o :) Baya koyu gelecek sonra bildiğimiz süt e dönüşüyor :) Bende senle aynı haftadayım da bende niye tık yok yahu🙈
-Susam- Dilan08 ilk gelen süt sarımsı oluyor daha sonra rengi açılır ama gögüslerinize dokunmayın süt geliyor diye ilk gelen süt çok değerli
Kubuuu1 Dilan08 rengi yeşil bile olabiliyormuş o yüzden normal sadece göğüslerinizi uyarmayin daha fazla gelmemesi için
Dilan08 Zade yaa tahmini doğum ne zaman merak ettim şimdi 🥰🥰valla bende bayadır sıvı geliyordu ilk defa rengi farklı geldi tuhaf geldi ondan sordum 🙂
Esrala Bu iyi bişey canm süt gelen şey ve sütün bol olacak inşallah bende aynı haftadayım 20. Haftalarda başladı gelmeye 3. Gebeliğim diğerleride böyle olmuştu ve aşırı sütüm olurdu ❤
Zade Dilan08 Tahmini tarihimiz 6 Ocak canım :) Ama sezaryen olacağım için 23 ü ile 26 sı arasında birgün yaparız dedi Dr bakalım kısmetse :)