Dün kıyafetlerimi yıkamaya başladık inşallah ocak ayında doğumum 20 derece 400 devirde yıkadım ben genelde 1-3, 3-6, 6-9 aylık aldım ama yıkanınca 6-9 aylık 3 aylık gibi oldu ekim ayında giydiririm diye düşündüklerim martta olur diyorum yıkanınca genelde kitikate,h&m,idil baby,lcw,kanzdan aldım organik pamuk ve penye olunca acayip çekiyormuş bilin istedim.