Naz5558 diyarbakırlıyım ama samsunda yaşıyorum canım yanı buraya gelin geldim ilk doğumumu burda yaptım herşey çok guzeldi bazı nedenlerden dolayı doğum d iyarbakırda gerçekleşecek birkaç gune oraya gelcem merak ettim acaba oradaki doğum hastanesi nasıl diye ama kimse memnun değil anlaşılan ve de 35 haftalığım🙄