asyaa15 Demet_38 ben daha gitmedim niğdede ofuruyorm ama kayseriye yönkendirdi beni özel e gitmeyim dedm ama normaldede sıra bulamadım
Demet_38 asyaa15 ben daha gitmedim doktora ama ikinci Doğumum da Zerrin avula gittim çok iyi doktor Erciyes Kartal’da
asyaa15 Minikkkkk Devlette esra cihan a özelde de yüksel tarık hangisi olursa. Ayrıntılı içinde kaysrride sıra bulamadım. Baska güne atıyolar . Yükselde tarıkda yapıyomus ikisinden birine gidecegm
Filiz_38 Erciyes Hastahanesinde Mehmet Karahançer’e gidiyorum. 2.bebişimizi bekliyorum. İkisinde de doktorum aynı çok memnunum. . Tavsiye ediyorum 👨⚕️