Zade saglikci oldugunuz icin meslektaslarinizi korumaniz cok sacma bende uzun yillar bu sektorde bir prof ile calistim ne olursa olsun ne yasanirsa yasansin kimseye yansitilmamalidir, ayrica hamile insan kalkip neyi arastirsin biz zaten soru isaretlerimizi doktor karsilasin diye bekliyoruz dusuncenizi kendinize saklamaniz en dogrusu