Ebruliiiiiiii Kızlar dualarınıza ihtiyacım var dün gece sabaha kadar sancım vardı ama düzenli değildi sabaha karşı düzenli olmaya başladı hastaneye geldik 4 cm açıklığım varmış yatışım yapıldı hem çok korkuyorum ama de çok heycanlıyım 🙈💕
[silindi] Ebruliiiiiiii canım nasıl başladı sancın gün içinde çok mu yorulmuştun yada ilişki mi tetikledi
Gde1307 Maşallah canım, açıklığın güzelmiş Allahım sana hayırlı ve kolay bir doğum nasip etsin 🙏🏻 Bebişini sağlıkla kucağına al inşallah 🧡
Ebruliiiiiiii Gde1307 Canim cok sukur aldim kucagima ama haftasi kucuk oldugu icin biraz solunum sıkıntısı var goturduler bebegimi
Gde1307 Ebruliiiiiiii canım benim ne mutlu sana sağsalim almışsın darısıı bizlere 🧡 Tez zaman da kavuşursunuz içini ferah tut bol bol sütün olsuuun💕
Ebruliiiiiiii Duuyguum gece saat basi sancilandim hafif hafif canim somra yarim saate dustu gece iki kere sicak dus aldim faydasi oldugunu duymustum sabahta 8 gibi 4_5 dakimada bi hafif sanci gelmeye basladi hastaneye geldik zaten 4 cm acilmam vardi sonra doguk oldu cok sukur bebesime dua edin kizlar bir an once gelsin yanima 😔🤲
Ebruliiiiiiii Gde1307 saol canim aklim hep bebisimde annelik boyle biseymis demekki tarif edilemez bi duyguymus gercekten Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu🤲🤗
Duuyguum Ebruliiiiiiii merak etme annesi toparlansın normale dönsün gelir kucağına inşallah allahım bundan sonra sağlıık versin bebeğine sancılar belinden mi geldi adet sancısı gibimiydi kasılma mı oluyordu nasıldı
elif_badeninannesi Ebruliiiiiiii Allah saglıcakla kavuşmayı nasip etsin toparlar kısa zamanda insallah canm benmmmm 🙏 umarm bizde o sayılara geliriz
Dmce Ebruliiiiiiii ya ama sagligi yerinde degilmi benimkide 33+6 da 2440 ti yatisimi yaptilar sancilari durdurmak icin bu ultrasondaki yanilmalar cok korkutuyo beni
Ebruliiiiiiii Duuyguum Belimden kasigima dogru canim adet sancisi gibi basladi aynen yogun bakimda bebegim onu birakip gitmek fikri cok uzucu 😔
Duuyguum Ebruliiiiiiii oyy üzülme canm bi kaç güne yanına gelir temelli inşallah sıkma canını sağlıklısınız ikiniz de şükür et bol bol akıntını sorucaktım varmıydı nasıldı diye