senem304 isparta meddem hastanesi dogum doktoru hülya toyran sezik hakkinda bilgisi olan var mi tavsiye eder misiniz ya da önerebileceginiz baska bayan dogum doktoru var mi
Senagg senem304 kesinlikle Ayşe hanım 👍🏻 ondan önce ben oradaki erkek doktoru tercih etmiştim daha sonra Ayşe hanıma muayene oldum. Çok memnun kaldım
Syst333 senem304 hülya hanım çok iyi çok tatlı dilli ve işinde iyi bir doktor. Yalniz hastanenin doğum ücretinin pahalı olduğunu düşünüyorum
Syst333 Senagg sezeryan normal aynı fiyat dedi bana ama bugün şehir hastanesi hüseyin özyurta gitcem beğenmezsem eğer hülya hanıma gidicem İnşallah beğenirim şehir hastanesinde doğum yapanlar çok memnun çünkü
Syst333 Senagg hüseyin özyurta gittim bilgili bir doktor ama ciddi sezeryan olanlar en çok ondan memnunmuş ama normal doğumu zaten ebeler yaptırıyomuş
Senagg Syst333 anladım canım. Ben henüz gebe değilim ama muayene için meddeme gidiyorum. Fiyatı uçuk tabi biraz