Zeyzey16 hem ilaçla yapanlar var hemde natural siklus ile. Benim doktorum Semra kahramandı şişli memorialde. Kendisi embriyoları dondurdu 2 ay rahim dinlendirdi vr bana naturel transfer yapıcaz dedi Yani ilaç kullanmadan rahmin kendi kendine kalınlaşmasını bekliycez dedi. Ben adetin ilk gününden itibaren sadece folik asit kullandm sürekli kontrole gidip endometrium kalınlığı ölçtüler yaklaşık 20 günümü kaldı 8 mm civarına gelince kalınlık transferim oldu. Ama ilk denememde ilaçla transfer yaptılar estrofem kullanmıştım kalınlaşma için